Pozycjonowanie ma umożliwić Twojej stronie dotarcie do większej ilości Klientów. To inwestycja prowadząca do zwiększonej sprzedaży.
Dlaczego jest tak efektywne? To skuteczna forma reklamy skierowana do osób które szukają w Google danego produktu lub usług. Potencjalni Klienci są więc już nakierowani na dany produkt, o sprzedaży decyduje jednak to, czy trafią na Twoją stronę. O sukcesie pozycjonowania decydują więc zarówno wysokie pozycje jak i umiejętne dobranie słów kluczowych. Wybrane frazy powinny być często wyszukiwane przez użytkowników i odpowiadać ofercie zamieszczonej na Twojej stronie.
Znaczenie słów kluczowych (fraz) jest ogromne. Warto pozycjonować tylko i wyłącznie te, które przekładać będą się na zwiększone zainteresowanie Twoją stroną i prezentowaną ofertą. Za pomocą odpowiednich narzędzi jesteśmy w stanie dla Ciebie określić jak często w miesiącu wyszukiwana jest w Google dana fraza – dzięki temu wiemy jak często i czego dokładnie szukają Twoi potencjalni Klienci. Na tej podstawie tworzymy listę odpowiednich słów kluczowych, które warto włączyć do procesu pozycjonowania, aby przyniosło ono oczekiwany efekt.
Dobierając frazy koncertujemy się również na ich konkurencyjności. Konkurencyjność słów kluczowych to intensywność z jaką pozycjonowane są strony konkurencyjne. Nie każdą frazę pozycjonuje się więc tak samo, niektóre wymagają większego nakładu pracy i środków. Słowa kluczowe możemy dostosować do Twojego założonego budżetu lub zaproponować kilka rozwiązań cenowych. To Ty decydujesz o tym ile zainwestujesz w reklamę swojej oferty i jak dynamicznie będzie się ona rozwijać.
Nasz cennik pozycjonowania opieramy na starannie przeprowadzonej wycenie fraz. Czy analizujemy ilość wyników wyszukiwania? Oceniając pozycjonowanie nacelowane na czołowe pozycje nie liczymy ilości stron konkurencyjnych, lecz kondycję tych najlepszych. Przez słabe strony przebijemy się szybko, walka natomiast będzie się toczyć o najwyższy pozycje.
Stosujemy opłaty tylko za osiągnięte rezultaty i to od nich uzależniona jest cena pozycjonowania. Oznacza to, że nagrodzisz naszą pracę tylko i wyłącznie wtedy gdy Twoja strona będzie na wysokich pozycjach. Ta forma rozliczenia daje Ci pewność, że skutecznie pracujemy nad pozycjonowaniem Twojej strony.
Jako nasz Klient otrzymasz do swojej dyspozycji panel monitorujący pozycję słów kluczowych. Wynagrodzenie za usługę pozycjonowania naliczane jest w oparciu o codzienne pozycje strony w Google.pl na wybrane do pozycjonowania frazy. Opłaty naliczane są tylko za każdy dzień obecności na najwyższych pozycjach.
Do kogo skierowana jest nasza oferta
Łączy w sobie trzy istotne elementy: efektywność, dobrą cenę i uczciwe warunki. Jeśli poszukujesz firmy która zapewni efekty już za tydzień, zagwarantuje wyniki wszystkich słów kluczowych w TOP1 i chętnie podejmie się pozycjonowania takich fraz jak: kredyt, pożyczka czy fotograf – nasza oferta z całą pewnością nie jest dla Ciebie. Wycena pozycjonowania generyków (bardzo ogólne słowa kluczowe) mija się z celem. Jeśli prowadzisz biznes dla Klientów lokalnych takie też powinny być słowa kluczowe. Jeśli prowadzisz sklep internetowy zastanów się nad doborem dużej ilości fraz długiego ogona które sumarycznie dadzą większy i znacznie lepiej dopasowany ruch.
Właściwa optymalizacja strony i odpowiednia strategia budowy profilu linków umożliwia osiągnięcie wysokich pozycji i stabilnych wyników. Chętnie rozpoczniemy współpracę z każdym rozsądnym Klientem który ma świadomość tego, że w pozycjonowaniu nie ma gwarancji, na efekty trzeba czekać, a dobór odpowiednich fraz które nie tylko będą wyświetlać się wysoko ale też generować ruch jest niezwykle istotny.
Pozycjonowanie z opłatą za efekt – wycena
W celu przesłania zapytania można wykorzystać formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie (zakładka kontakt). Wycena pozycjonowania realizowana jest zazwyczaj do 24h. Przesyłany przez nas cennik pozycjonowania zawiera słowa kluczowe wraz z przyporządkowanymi do nich dziennymi stawkami za określone pozycje. Do przygotowania wyceny stosujemy frazy przesłane w zapytaniu lub naszą propozycję zwrotów które mają potencjał generowania ruchu. Cena pozycjonowania uzależniona jest zawsze od konkurencyjności wybranych słów kluczowych oraz pracy jaką będziemy musieli wykonać przy optymalizacji strony stąd każda propozycja dostosowywana jest indywidualnie.